CLICK TO GO TO MY OFFICIAL MAKEUP WEBSITE

CLICK TO GO TO MY OFFICIAL MAKEUP WEBSITE
PROVIDE MAKEUP SERVICES | MAKEUP CLASSES

Tuesday, December 22, 2009

Ada Apa Dengan BIRTHDAY?

Birthday means a day in which any person is born. ok cukup utk intro. search kat google ye..
Eyra Rizal di lahirkan pada 22 December 1987, pada waktu tgh malam iaitu 12:20am. Diberi nama hasil gabungan ibu bapa & nenek, Norshahira, short and meaningful. senang nama pendek2 nik, nak guris kertas jawapan pon senang. nak mintak pinjaman ptptn pon senang. anyway, back to the point.

Norshahira bermaksud : Cahaya yang Masyur. as in The famous light bile ditranslatekan ke English. Beautiful meaning~

I was born as the first child in the family, and also the ONLY girl. YEAH!!! di lahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur.
dibesarkan di merata2 tempat!. been travelling alot!

anyway..

this year's birthday kurang meriah, ye la kan dah tua2 cam ni, xde sape nak layan. no bithday parties, no celebrations memandangkan duit masing2 dah habis for the wedding preparations.

but i'm still thankful for those who remembers. to some people birthday means nothing to them, but to me, it means a lot. appreciate those who wished me!!

thanks to my parents! ayah tak ade.. ayah kat ipoh, and he'll be there till thursday. but still, he called me, and sang to me with a funny voice that he always made when he's a little shy. hehe! thanks ayah!!! i'm still your babygurl!! ='(

to my mom, UMI.. you're everything.. without you around, i won't be in this world. i love you sooo much!! umi actually cam to my room with a cake and they (umi & adik2) sang a me a happy birthday song.. and then we all start makan cake terus tgh2 mlm buta. but umi makan paling byk, siap tambah! hahaha!

and to my fiance, Hafiz.. sayang, thanks a lot for the wish.. it's ok you cant give me a pwesent now.. uve given me a lot already! i understand, duit dah byk habis, dekat wedding, dekat rumah, furnitures and all. kite gak yang nak stay situ kan. that's a present for me. beautiful house, with beautiful husband! =) insyallah.

and to Mak (my grandma), cik ani (my auntie), thanks for the wish! Mak called me, die pon nyanyi! ha! grandma korang bleh buat mcm tu ke?? ahaha! she's a wonderful ladyy, my grandma! hot and beautiful grandma i have here!

to my brothers. yeah you brat! thanks anyway! walaupun tumpang cake umi! ahaha. but abgah wasn't around. he texted me though. thanks to him & his gf!

and to all my friends, peeps,peers, FANS. cewah ade plak fans ko eyra! ingt artist kah? ahah!
thanks to all!!

presents from family:
UMi & AYAH = smart tag. (yup i wanted that! since asek byk travel, and kene pinjam je keje, now i have my own!) x payah beratur inline nak byr tol!

MAK= crystals set ( necklace+bracelet+ring) love it! cantik sangat!!

CIK ANI= makeups. (soon to get!) jom cik ani, gi shopping!!!


my wishlish ( utk sesiapa yang nk bagi hadiah, i want these!!) demand kan kan kan? =P

- handphone baru, preferably sony ericsson flip, purple
- digital camera / dslr in purple. ade ke??
- more MAC makeup
- vacation trip. honeymoon?? hurm. have to wait for this.
- ade byk lagi nak. tapi tibe2 x ingt. ok2. cukup sampai di sini. bye2!

10 comments:

AmY-AdLi said...

wahhh.. tibe2 sedey plak bace yg atas .. hahaha..

btw... brg sudah smpai blum?
check2 postbox !!!

hehe

=)

AmY-AdLi said...

wahhh.. tibe2 sedey plak bace yg atas .. hahaha..

btw... brg sudah smpai blum?
check2 postbox !!!

hehe

=)

Cik_SejarahCintaMastura said...

waahh! Happy Birthday akak eyraa! smoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

Love Says it All~ said...

Amy| haik nape sedey! ahaha. sebak je laa time menulisnye. hehe. ha amy dah poskan brg2 eyra tu ke? yg eyeshadow tu kan? belum dpt la. sini memang lambat sikit. esok kot.

Love Says it All~ said...

mastura| thanksss dik!! =)

AmY-AdLi said...

lah x smpai lg ke... haha.. igt dijamin sampai esok.. rupe2nye dijamin sampai lusa.. isk

semut api berkualiti tinggi said...

papa ade laaaaaa bagi hadiah!!!!!!!!!!

papa jahitkan pensilbox utk mama!!!! siap sulam happy birthday lagi!!!!!!!!!

waaaaaaa mama lupa :((

Love Says it All~ said...

sayang| yey!!!!! sayang bg comment!!!!!!!!!!!!!!! eh ma tulis post nih before dpt pensil box la yang!!!!! awwww i will update abt that tau!!! =) i love you!

SugarSpices said...

happy belated birthday..may Allah blessing you always and ur family..amin

Love Says it All~ said...

thanks babe.. =) appreciate that!